|
SOFTRÀQUET. Mercader,Gasulla i Martín campions al Gym Squash Club Stadium
Es va disputar a l'Hospitalet del Llobregat la primera prova del circuit
|
Les instal•lacions del Gym Squash Club Stadium de l’Hospitalet del Llobregat va acollir el passar 25 al 28 de Gener la primera prova del circuit català de Softràquet amb més de 50 inscrits, dividits en 3 categories.
En la primer categoria masculina, el guanyador va ser Eduard Mercader en derrotar en la final a Miguel Ortega. En semifinals varen derrotar a Jaume Puig del Arsenal Masculí de Barcelona i Eduard Abella del Can Melich Club de Sant Just Desvern respectivament. El campió del quadre de consolació va ser el local Julio Jaen.
En la segona categoria, el guanyador final va ser Miquel Gasulla del Squash 4 de Terrassa en derrotar a Ferran Laplana del Seven Sports Club de Barcelona. En semifinals varen derrotar a Andrei Padurariu del Seven Sports club de Barcelona i Eddie Jackson del Can Melich Club de Sant Just Desvern. El campió del quadre de consolació va ser Oriol Coromines del Seven Sports Club de Barcelona.
En la categoria femenina, la guanyadora va ser Pilar Martin del CN Sant Andreu de Barcelona en derrotar a Elena Mateu del Bonasport de Barcelona en la final.
|