|
Sàlvia guanya l'Open Internacional Esportiu Rocafort
Va aconseguir el segon títol internacional de la seva carrera
|
El jugador català del Can Mèlich Club, Oriol Sàlvia, es va proclamar campió del XII Open Internacional Esportiu Rocafort de Barcelona després de derrotar al jugador anglès i cap de sèrie número 2 Lewis Walters per 3-0 amb parcials de 11-4,11-9 i 11-5 en la final. A les semifinals el jugador català havia derrotat al primer favorit, l'argentí Leandro Romiglio per 3-1 en un disputat partit. Amb aquesta victòria Sàlvia aconseguia el seu segon títol en un torneig del circuit professional PSA.
Destacar també els bons resultats dels altres jugadors catalans. Dani Pascual (C.N.Sant Andreu de Barcelona) va derrotar al jugador eslovac Rozle Langus per 3-1 en la primera ronda de la fase prèvia però posteriorment va perdre davant de Sàlvia en l'últim partit abans d'entrar al quadre gran. Seti Herrero (Squash Marconi de Terrassa), tot i fer un gran partit, va caure eliminat pel jugador de Kuwait Ammar El Tamiri per 3-1 en la primera ronda de la fase prèvia. Edu Nadal (Estival Park de Salou) tampoc va superar el primer partit de la prèvia en perdre davant de Sàlvia.
Ivan Flores (Malibú Esportiu de Sabadell) va fer un grandíssim torneig eliminant als joves anglesos Robert Downer i Charles Sharpes en la fase prèvia. Un cop al quadre gran Flores va perdre davant de l'anglès Lewis Walters per 3-1 en un gran partit del jugador català.
|